- ابوالعلائی، بهزاد (1393)، مدیریت عملکرد: راهنمای مدیران برای ارزیابی و بهبود عملکرد کارکنان. تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
- احمدی، اصغر و افشانی، سید علیرضا (1388)، نیازهای فرهنگی دانشجویان. پژوهشنامه، 46، 33-64.
- اشتریان، کیومرث (1381)، روش سیاستگذاری فرهنگی. تهران: کتاب آشنا.
- بازرگان، عباس (1395)، ارزشیابی آموزشی (ویراست سوم)، تهران: سمت.
- بازرگان، عباس (1396)، مقدمهای بر روشهای تحقیق کیفی و آمیخته. تهران: نشر دیدار.
- برقی، عیسی و قصابزاده، جواد (1399)، بررسی نیازسنجی فرهنگی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان. نشریه فرهنگ و ارتقای سلامت فرهنگستان علوم پزشکی، 4(4)، 532-539.
- بناری، علیهمت (1390)، رابطه تعلیم و تربیت با تأکید بر دیدگاه اسلام. اسلام و پژوهشهای تربیتی، 3(2)، 37-56.
- توسلی، الهام و تقیپور، فائزه (۱۳۹۵)، شناسایی عوامل فرهنگی موثر در جهت بهبود فعالیتهای فرهنگی مدرسه عالی شهید مطهری از دیدگاه دانشجویان، فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی، دوره۲، شماره۳، ۲۵- ۶۵.
- جمعهپور، محمود و خاکساری، علی (1388)، شناسایی و تعیین شاخصهای مشارکت جوانان در فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی. پژوهش اجتماعی، 2(2)، 13-34.
- حسینی، ابوالحسن (1389)، نقش مدیریت استعداد در تأمین و حفظ منابع انسانی مستعد. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، 23-24، 181-205.
- حقیقی، مسعود (1391)، نقش تمرکززدایی و تفویض اختیار در ساختار آموزش و پرورش. فصلنامه تحقیقات مدیریت آموزشی، (3)3، 57-74.
- حمیدزاده، بهرام (۱۳۹۰) شیوههای موثر در فعالیتهای فرهنگی. مجله حصون، ۳۲، مهر و آبان ۱۳۹۰.
- خواستار، حمزه (1388)، ارایه روشی برای محاسبه پایایی مرحله کدگذاری در مصاحبههای پژوهشی. فصلنامه علمی-پژوهشی روششناسی علوم انسانی، 15 (58)، 161-174.
- دلبری، سید مهدی و رمضانی، ولیاله (1394)، مطالعه عوامل مؤثر بر ایجاد انگیزه و پویایی در فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی دانشجویان. فصلنامه مهندسی فرهنگی، 84، 22-42.
- رجالی، مهری؛ مستأجران، مهناز؛ معمارزاده، زهرا و عزیزی، ناهید (۱۳۸۹)، فعالیتهای فرهنگی ـ تحصیلی دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مجله تحقیقات نظام سلامت، 6(1)، 50-56.
- رشیدی، حمیدرضا؛ میرشاه جعفری، سید ابراهیم و شریف خلیفه سلطانی، مصطفی (۱۳۸۴)، بررسی روند برنامهریزی فعالیتهای فرهنگی دانشگاههای دولتی اصفهان طی برنامه دوم و سوم توسعه کشور. مجله روانشناسی و علوم تربیتی، 35(1)، 199-220.
- سیف، علیاکبر (1394)، اندازهگیری و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی. تهران: دوران
- سیف، علیاکبر (1400)، روانشناسی پرورشی نوین: روانشناسی یادگیری و آموزش، ویراست هفتم. تهران: دوران.
- شاهعلیزاده، سوره و هاشمی، شهناز (1394)، بررسی میزان شناخت کارشناسان فرهنگی از اهداف فرهنگی سند چشمانداز 1404 و رابطه آن با احتمال تحقق اهداف فرهنگی سند. راهبرد اجتماعی فرهنگی، 5(17)، 205-219.
- شعاع، صدیقه؛ سهرابزاده، مهران؛ محمدینیا، طیبه (1396)، تبیین جامعهشناختی الگوهای گذران اوقات فراغت جوانان با تأکید بر مفهوم سبک زندگی. کنفرانس ملی پژوهشهای نوین ایران و جهان در روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی، دانشگاه شیراز.
- شعبانی، حسن (1398)، مهارتهای آموزشی (روشها و فنون تدریس)، تهران: سمت.
- صادقزاده، علیرضا و همکاران (1390)، مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزشوپرورش. شورای عالی انقلاب فرهنگی.
- صادقینیا، ابوالفضل؛ حاجیانی، ابراهیم؛ (۱۳۹۶): تحلیل اثربخشی فعالیتهای فرهنگی؛ مطالعه موردی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، 6(24)، 31-56.
- عابدینی، احمد (1393)، واژهنامه تخصصی آموزش و پرورش. تهران: نشر سادس.
- عباسپور، عباس؛ مجتبیزاده، محمد و اکرادی، احسان (1395)، ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازهگیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران. فصلنامه اندازهگیری تربیتی، 6(24)، 201-228.
- عباسی، عفت و وقور کاشانی، مهدیه سادات (1394)، تبیین جایگاه استانداردسازی در ارتقاء کیفیت نظام آموزشی. فصلنامه آموزش مهندسی ایران، 17(65)، 133-153.
- عرب هاشمی، ملیحه؛ صباغ حسنزاده، طلعت؛ سیدی، محبوبه و صباغ حسنزاده، آسیه (1392)، نیازسنجی فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شمال خراسان، چهارمین همایش ملی نقش و جایگاه مؤسسات فرهنگی هنری در توسعه فرهنگی کشور، اصفهان.
- عنایت، حلیمه؛ حسنزاده، لیلا؛ البرزی، صدیقه؛ (۱۳۹۸)، عوامل اجتماعی- فرهنگی مرتبط با فعالیتهای ورزشی زنان در شیراز. فصلنامه علمی پژوهشی زن و جامعه، 10(3)، 81-98.
- فروزانفر، محمدحسین و نجفیپور، امیرعباس (1398)، سنجش اثربخشی پاداشهای بیرونی به نیروی انسانی. نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری، تهران.
- قائدعلی، حمیدرضا؛ عاشوری، مهدی و کرمی، رضاعلی (1393)، هدفگذاری فرهنگی و مدل مطلوب فعالیت فرهنگی در دانشگاه. دوفصلنامه علمی- پژوهشی پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی، 5(11)، 261-280.
- قائدعلی، حمیدرضا؛ لطیفی، میثم و سرو، محمدسهیل (1395)، شناسایی و تبیین نقطه اهرمی فرهنگی در مدیریت یادمانهای دفاع مقدس. پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی، 6(13)،
81-100.
- کلاین، پل (1393)، راهنمای آسان تحلیل عاملی، ترجمه سید جلال صدرالسادات و اصغر مینایی. تهران: سمت.
- گنجی، محمد؛ نیازی، محسن و حیدریان، امین (1397)، مطالعۀ عوامل اجتماعی مؤثر بر مشارکت فرهنگی در فضای دانشگاه، جامعهشناسی کاربردی، 29(3)، 19-40.
- مختاریانپور، مجید و دهقانی، حمید (۱۳۹۷)، طراحی الگوی آسیبشناسی اجرای فعالیتهای فرهنگی. فصلنامه علمی، بصیرت و تربیت اسلامی، ۱۵(۴۶)، ۳۵-۶۵.
- مظاهری، محمدمهدی؛ کاوسی، اسماعیل و موسوی، سیدرضا (1388)، ارائه الگوی مناسب جهت تعیین اولویتهای مراکز فرهنگی و تحول آنها بر اساس رویکرد اسلامی-ایرانی. فصلنامه بصیرت، 44(16)، 7-26.
- ملکی، سعید (۱۳۸۸)، فرهنگ و برنامهریزی فرهنگی در ایران. مجله فرهنگ ایلام، ۲۵،
13-26.
- مهدوی هزاوه، منصوره؛ ملکی، حسن؛ مهرمحمدی، محمود و عباسپور، عباس (1395)، حیات طیبه، چشماندازی برای تربیت کودکان: ارائه چارچوب مفهومی برای تبیین ویژگیهای معلم دوره ابتدایی. مجله پژوهش در مسائل تعلیموتربیت اسلامی، 4(30)،
139-167.
- نامداری پژمان، مهدی (1397)، طراحی الگوی تضمین کیفیت فرایند آموزش و آمادهسازی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان. رساله دکتری رشته مدیریت آموزشی، دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.
- نامداری پژمان، مهدی؛ میرکمالی، سیدمحمد؛ پورکریمی، جواد و فراستخواه، مقصود (1398)، شناسایی مؤلفههای اثرگذار در تضمین کیفیت آمادهسازی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد کیفی. دوماهنامه علمی- پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 10(38)، 1-34.
- نوابخش، مهرداد و اسمی جوشقانی، زهرا (1391)، عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر میزان مشارکت دانشآموزان در فعالیتهای دانشآموزی. مجله مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 4(4)، 105-122.
- نیستانی، محمدرضا و رامشگر، ریحانه (1392)، نقش فعالیتهای فرهنگی دانشگاهها در توسعه فرهنگی جامعه. مهندسی فرهنگی، 76، 146-169.
- نیککار، ملیحه؛ فرزین، فرزانه و احمدی لاری، رکنالدین (۱۳۸۴) بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه شیراز نسبت به برنامههای فرهنگی و هنری و عوامل موثر بر شرکت آنها در این گونه فعالیتها. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، 45، 1-14.
- همایون، محمدهادی و جعفری، نادر (1387)، درآمدی بر مفهوم و روش سیاستگذاری فرهنگی. فصلنامه اندیشه مدیریت، 2(2)، 5-36.
- همتی، فاطمه و مهداد، علی (1397)، رابطه رهبری اخلاقی با عملکرد انطباقی: نقش میانجیگرانه انگیزش درونی. اخلاق در علوم و فناوری، 13(4)، 38-44.
- هومن، حیدرعلی (1393)، مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل. تهران: انتشارات سمت.
- وحید، مجید (1386)، بحثی در سیاستگذاری فرهنگی. فصلنامه سیاست، 37(3)، 287-306.
- Ayre, C., & Scally, A. J. (2014), Critical values for Lawshe’s content validity ratio: Revisiting the original methods of calculation. Measurement and Evaluation in Counseling and Development, 47(1), 79 –86.
- Cameron, R; Harrison, J. L. (2012), The interrelatedness of formal, non-formal and informal learning: Evidence from labor market program participants. Australian Journal of Adult Learning, 52(2), 277-288.
- Dahlke, A. (2006), Strategic Planning In A Supportive Organizational Culture. Riterived at site: http://www.arniedahlke.com/00_Strategic_Planning_in_an_ Organizational_Context.pdf
- Depoy, E., & Gitlin, L. (2005), Introduction to research: Understanding and applying multiple strategies (3rd Ed), Mosboy Press.
- Hellriegel, D., Slocum, J. W., Woodman, R. W. (1995), Organizational behavior. New York: West Publishing Company
- Hooper, D., Coghlan, J., & Muller, M. R. (2008), Structural equation modeling: Guidelines for determining model fit. The Electronic Journal of Business Research Methods, 6(1), 53-60.
- Hoy, W. K. & Miskel, C. G. (2013), Educational administration: Theory, research, and practice (9th Edition), New York: McGraw-Hill.
- Lepper M. R., & Cordova, D. A. (1992), Desire to be taught: Instructional consequences of intrinsic motivation. Motivation and Emotion, 16(3): 187-208.
- I., & Bencsik, A. (2009), Teamwork in Higher Education: Teamwork as Chance of Success. The International Journal of Learning, 16(5), 166-174.
- Melnic, A., & Botez, N. (2014), Formal, Non-Formal and Informal Interdependence in Education.George Bacovia University, Bacau, Romania.
- Sanyal, B. C. (2013), Quality assurance of teacher education in Africa. Quality assurance of teacher education in Africa.
|