- ابوالقاسمی، محمدجواد (1383). طرح تدوین الگوی مطلوب تعامل دولت با سازمانهای غیردولتی برای دستیابی به سیاستهای کلان در ارتباطات با آنها، تهران، مؤسسه فرهنگی هنری عرش پروژه.
- ارشاد منش، حمید؛ رضایی خلیلآباد، عزیز و حسینی، سید عظیم (1386)، تأمین منابع مالی برای پروژههای عمرانی، کنفرانس ملی توسعه نظام اجرایی پروژههای عمرانی، صنعتی و شهری، تهران، مرکز مطالعات فنّاوری دانشگاه صنعتی شریف.
- افروزه، محمدصادق؛ افروزه، حکیمه و کاملی، فاطمه (1396)، شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش. مطالعات مدیریت ورزشی، شماره 46 ، ص 174-157.
- اکرامیفر، محمود رضا (1382)، موانع و راهکارهای افزایش جذب خیرین در ارائه خدمات به آموزش و پرورش خراسان. طرح تحقیقاتی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی معاونت پژوهش، برنامهریزی و نیروی انسانی گروه تحقیق و پژوهش.
- حسنزاده سروستانی، حسین؛ حاجی رستملو، مهدی؛ تمیزی فر، مهدی (۱۳۹۵)، تأمین مالی جمعی، الگویی مناسب جهت جذب مشارکتهای خیرین، اولین همایش ملی خیر ماندگار (مطالعه و ارزیابی امور خیر در ایران(، تهران، بنیاد خیریه راهبری آلاء.
- حسینی، سید محمد حسین (1395)، خیّر مدرسهساز، از مدرسهسازی تا تصمیمسازی مشارکتی در تغییرات آموزشی، اولین همایش ملی خیر ماندگار (مطالعه و ارزیابی امور خیر در ایران) تهران، بنیاد خیریه راهبری آلاء.
- حقدوست، سرور (1394)، بررسی تطبیقی نقش ارتباطات میان فردی و ارتباطات جمعی در گرایش به کمک به خیریه ها در میان خیرین شهر تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه، ص 40-25.
- حیدری فرد، سمیه و شریفیان، اسماعیل (1396)، شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی، مطالعات مدیریت ورزشی، 9 (41) ،ص 96-81.
- دلاور، علی؛ شعبانی، زهرا؛ کریمی، یوسف و درتاج، فریبرز (1395)، تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز، دوره 12، شماره 39، ص79-45.
- سهرابزاده، مهران (1392)، جامعهشناسی سازمانهای غیردولتی، انتشارات سخنوران، چاپ اول، تهران.
- شعبانی, زهرا و فرزانه رعایی (1394)، تبیین باورها، ارزشها و ابعاد شخصیت بر نوعدوستی خیرین، دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی، تهران، مؤسسه مدیران ایده پرداز پایتخت ویرا.
- شعبانی، احمد؛ نخلی، سید رضا؛ شیخانی، مصطفی (1392)، اثر سرمایه اجتماعی بر توسعه انسانی: مطالعه کاربردی مناطق ایران. برنامهریزی و بودجه؛ سال 18، شماره 2 (پیاپی 121)، ص 128-131
- شفیعی، زهرا و السادات جزایری، رضوان (1395)، قدردانی، نوعدوستی، بخشش و امید از نگاه معنویت و روانشناسی، پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی، تهران، همایشگران مهر اشراق.
- صفاییپور، مسعود؛ سیاحی، زهرا؛ زرگرشوشتری، محمدامین داریپور، نادیا (1393)، بررسی تأثیر وقف بر توسعه اقتصادی شهر اهواز؛ مطالعه. موردی: منطقه یک، پژوهش و برنامهریزی شهری، شماره 16، ص 104-
- فهیمی، حمید؛ علیقلی پور، عارف (1395) .طراحی صندوق نیکوکاری مردم نهاد، با بکارگیری روش تأمین مالی جمعی، مجموعه مقالات اولین همایش ملی خیرماندگار (مطالعه و ارزیابی امور خیر در ایران)، بنیاد خیریه راهبری آلاء، ص 11-1.
- نکوییمقدم، محمود؛ امیریوسفی، سعیده؛ قربانی بهابادی، زهرا و اسماعیلی، امیر (1392)، نقش مؤسسات خیریه در نظام سلامت: یک مطالعه کیفی، تحقیقات کیفی در علوم سلامت، دوره 2، شماره 1، ص 10-1.
- Afrozeh, M S, Afrozeh, H, Kameli, F.(2018), “Identifying the factors affecting the attraction of charities and acquaintances in sports”. Sports Management Studies, 46, 157-174. (Persian)
- Bekkers, R., & Wiepking, P. (2011), “A literature review of empirical studies of philanthropy: Eight mechanisms that drive charitable giving”. Nonprofit and voluntary sector quarterly, 40(5), 924-973.
- Berger, I. E. (2006), “The influence of religion on philanthropy in Canada”. Voluntas: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations,17(2), 110-127.
- Bunds, K., Brandon-Lai, S., & Armstrong, C. (2016), “An inductive investigation of participants’ attachment to charity sports events: The case of team water charity”. European Sport Management Quarterly, 16(3), 364-83.
- Edmund G. Brown Jr.(2005),Guide for Charities.
- Filo, K., Funk, D., & O’Brien, D. (2010), “The Antecedents and Outcomes of Attachment and Sponsor Image Within Charity Sport Events”. Journal of Sport Management, 24(6), 623–48.
- Filo, K., Groza, M., & Fairley, S. (2009), “Turning a meaningful charity sport event experience into social change”. InSport Marketing Association Conference, Cleveland, OH.
- Ganji, M. Niazi, M., Ehsani Rad,F. (2015), “Participation in charity work and dedication, a prelude to sustainable development”. Scds. 3 (4) ,25-45.
- Holsti, O. R. (1969), Content analysis for the social sciences and humanities. Reading. MA: Addison-Wesley (content analysis).
- Inoue, Y., Heffernan, C., Yamaguchi, T., & Filo, K. (2018), “Social and charitable impacts of a charity-affiliated sport event: A mixed methods study”. Sport Management Review, 21(2), 202-218.
- Maleki Minbash Razgah, M., Sharafi, V. (2017), “Investigating the Relationship between Relational Marketing of Charities with Tendency toward Donations from Donors by the Mediating Role of Local Cultural Identity in Ilam”. 18(54.55), 58-72. (Persian)
- Mathias Nylandsted Benediktson. (2018), “Investigating the U-Shaped Charitable Giving Profile Using Register-Based Data”. 1-38.
- Strauss, A., & Corbin, J. (1994), Grounded theory methodology. Handbook of qualitative research, 17(1), 273-285.
- Torres-Moraga, E., Vásquez-Parraga, A., & Barra, C. (2010), “Antecedents of donor trust in an emerging charity sector: the role of reputation, familliarity, opportunism and communication”. Transylvanian review of administrative sciences, 6(29), 159-177.
- Waters, R. D. (2011), “Increasing fundraising efficiency through evaluation: Applying communication theory to the nonprofit organization—donor relationship”. Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly, 40(3), 458-475.
- Zareai A. Siahsarani Kojouri, MA. (2018), “The Analysis of Motivations to Participate in Benevolent Marketing with an Emphasis on Heroic Sport Activists: A Mixed Approach”. Journal of Sport Management, 10(4), 703-722. (Persian)
- Zinger J, O'Reilly N, (2010), an examination of sports sponsorship from a small business perspective," International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 11(4): 283-301.
|