- امیری، حمیدرضا (1392)، بررسی نقش میراث ناملموس فرهنگی در جذب گردشگران درون مرزی (مطالعه موردی: شهر اصفهان)، پایاننامه، مؤسسههای آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی، دانشگاه شیخ بهایی، دانشکده مدیریت و اقتصاد.
- باغبانی، عاطفه (1395)، ارزیابی گردشگری خلاق از نگاه گردشگران و تأثیر آن بر رضایت از سفر (مورد مطالعه: شهر اصفهان)»، مؤسسههای آموزش عالی غیردولتی، دانشگاه شیخ بهایی، دانشکده مدیریت و اقتصاد.
- خاکساری، ع. (1391). برنامهریزی توسعه گردشگری در ایران: ویژگیها و نقش برنامه ریزان توسعه گردشگری در کشورهای اسلامی. فصلنامه علوم اجتماعی، (58)، 33-1.
- طیبی، س.ک.، بابکی، ر.، جباری، ا. (1386). بررسی رابطه توسعه گردشگری و رشد اقتصادی در ایران (1383-1338). پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی "ویژه اقتصاد"، 7(26)، 110-83.
- عباسی هرفته، م (1395)، کاربست طراحی سناریو محور در طراحی محتوایــی و داخلی موزه دفاع مقدس دزفول، مجله چیدمان، 4 (13): 85-78.
- فرهادی، م؛ نوری، ف، چهارآیین، ب (1388)، بررسی علل تأثیرپذیری فرهنگ و مدیریت جهادی از نظام بوروکراسی، مجموعه مقالات دومین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، 167-156.
- میرخوشخو، م (1394)، طراحی باغ موزه دفاع مقدس با رویکرد زمینه گرا، دانشگاه گیلان، دانشکده هنر و معماری.
- قربانی، ز (1399)، طراحی موزه مقاومت با رویکرد گردشگری سیاه در خوزستان، موسسه آموزش عالی حافظ، گروه معماری.
- امیری، ح (1392)، بررسی نقش میراث ناملموس فرهنگی در جذب گردشگران درون مرزی (مطالعه موردی: شهر اصفهان)، پایاننامه، مؤسسههای آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی، دانشگاه شیخ بهایی، دانشکده مدیریت و اقتصاد.
- جهانیان، م، قرخلو، م، زندی، ا (1389)، مقدمهای بر همبستگی ملی با تأکید بر مؤلفههای فرهنگ و گردشگری، فصلنامه علمی و پژوهشی جغرافیای انسانی، سال دوم، شماره سوم.
- منعم عبد أمین، م (1399)، طراحی موزه مقاومت عراق با رویکرد بیان مفاهیم فضا در شکلگیری طرح معماری، دانشگاه کاشان، دانشکده معماری و هنر.
- Ashworth J.G., Voogd, H. (2010). Selling the City: Marketing approaches in public sector urban planning. Belhaven Press.
- Ashworth, G.J. ,Goodall, B. (Eds). (2011). Marketing Tourism Places. Routledge, London.
- Canny, U. I. (2012). Service Quality, Tourist Satisfaction and Future Behavioral Intentions on Culture Heritage Tourism: An Empirical Study of Domestic Local Tourist at Borobudur Temple. The 3rd International Conference on Business, Economics and Tourism Management, Vol. 50
- Chen,C. F., Tsai, D. (2007). How destination image and evaluative factors affect behavioral intentions?. Tourism Management, Vol. 28 (4)
- Devin, frances, Baum, tom, Hearns, niamh, (2007), "managing cultural diversity: opportunities and challenges for Northern Ireland hotelier", International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 19 Iss: 2, pp.120 – 132.
- Hsieh, W. ch. (2012). A Study of Tourists on Attraction, Service Quality, Perceived Value and Behavioral Intention in the Penghu Ocean Firework Festival. The Journal of International Management Studies, Vol, 7.
- Jankingthoneg, W., Gonejanart, P. (2012). The Relationships of Factors’ Affecting Post – purchase Behavioral Intentions in Tourism sector. Silpakon University Journal of Social Sciences, Hummanities, and Arts, Vol, 12 (1)
- Kotler, P., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.(1999) .Principles of marketing. Prentice-Hall, Upper Saddle River, New Jersey.
- Lai,W. H., Quang Vinh, N. (2012). A Study of Analyzing the Selection of Promotion Activities and Destination Attributes in Tourism Industry in Vietnam From the Perspective of Tourism Industrial Service Network (TISN). International Journal of Social and Human Science, Vol. 6.
- Langer, R.(2011). Place Images and Place Marketing. White paper. Department of Intercultural Communication and Management. Copenhagen Business School.
- Mishra, A., & Ojha, N. K. (2017). A Study of Cultural Tourists' Perceptions of Three Sacred Destinations of Eastern Uttar Pradesh Region, India. IUP Journal of Management Research, 16(2).
- Mishra, A., & Ojha, N. K. (2017). A Study of Cultural Tourists' Perceptions of Three Sacred Destinations of Eastern Uttar Pradesh Region, India. IUP Journal of Management Research, 16(2), 29.
- Richards, G. (2018). Cultural tourism: A review of recent research and trends. Journal of Hospitality and Tourism Management, 36, 12-21.
- Thi Ai Cam, T.(2011). Explaining Tourists Satisfaction And Intention To Revisit Nha Trang, Viet Nam. Master Thesis In Fisheries And Aquaculture Management And Economics (30 Ects), The Norwegian College Of Fishery Science University Of Tromso, Norway & Nha Trang University, Vietnam.
- Van Den Burg, L., Braun, E. (1999). Urban Competitiveness, Marketing
- Woo-seok, C., Jun-seok, H., Min-jae, K .(2012). Effects of Physical Environment on Brand Loyalty and Moderated Effects of Brand Image. IEDRC MALAYSIA CONFERENCES.
- Zabkar, V., Brencic, M., & Dmitrovic, T. (2010). Modeling perceived quality, visitor satisfication and behavioral intentions at the destination level. Tourism Management, Vol. 31.
|