آمار

تعداد نشریات16
تعداد شماره‌ها128
تعداد مقالات982
تعداد مشاهده مقاله4,023,054
تعداد دریافت فایل اصل مقاله139,862
رضایی, ندا, اسلامی, حسین, افشانی, سید علیرضا. (2). نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید. , 17(35), -.
ندا رضایی; حسین اسلامی; سید علیرضا افشانی. "نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید". , 17, 35, 2, -.
رضایی, ندا, اسلامی, حسین, افشانی, سید علیرضا. (2). 'نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید', , 17(35), pp. -.
رضایی, ندا, اسلامی, حسین, افشانی, سید علیرضا. نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید. , 2; 17(35): -.