آمار

تعداد نشریات16
تعداد شماره‌ها132
تعداد مقالات995
تعداد مشاهده مقاله4,042,616
تعداد دریافت فایل اصل مقاله143,980
رضایی, ندا, اسلامی, حسین, افشانی, سید علیرضا. (1405). نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید. , 16(34), -.
ندا رضایی; حسین اسلامی; سید علیرضا افشانی. "نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید". , 16, 34, 1405, -.
رضایی, ندا, اسلامی, حسین, افشانی, سید علیرضا. (1405). 'نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید', , 16(34), pp. -.
رضایی, ندا, اسلامی, حسین, افشانی, سید علیرضا. نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید. , 1405; 16(34): -.