آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها129
تعداد مقالات967
تعداد مشاهده مقاله4,029,940
تعداد دریافت فایل اصل مقاله141,320
رضایی, ندا, اسلامی, حسین, افشانی, سید علیرضا. (1405). نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید. , 16(34), -.
ندا رضایی; حسین اسلامی; سید علیرضا افشانی. "نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید". , 16, 34, 1405, -.
رضایی, ندا, اسلامی, حسین, افشانی, سید علیرضا. (1405). 'نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید', , 16(34), pp. -.
رضایی, ندا, اسلامی, حسین, افشانی, سید علیرضا. نقش رسانه های اجتماعی در فرهنگ بازاریابی مجازی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان به خرید. , 1405; 16(34): -.