- آقاجانیقناد، محمدرضا و فرزندوحی، جمال (1380)، بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه ایلام نسبت به دروس معارف اسلامی، طرح پژوهشی، ایلام: دانشگاه ایلام.
- اسماعیلی، خیرالله (1388)، جایگاه احزاب سیاسی در صورتبندی گفتمان سیاسی امنیتی انقلاب اسلامی ایران، مجله اندیشه انقلاب اسلامی، (6)، 253-274.
- امیدی، محمود؛ نجفی، حسن و سبحانینژاد، مهدی (1395)، ارزشیابی برنامه درسی دروس عمومی معارف اسلامی دانشگاهی به منظور ارائه راهکارهای کیفیت بخش، اندیشههای نوین تربیتی، 12 (4): 217-236.
- امینخندقی، مقصود و جعفرنیا، فاطمهسادات (1393)، چگونگی گفتمانسازی نظریه ولایت فقیه در محتوای برنامههای درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، مطالعات انقلاب اسلامی، (۱۱)، ۱۳۹-۱۵۸.
- جعفرنیا، فاطمهسادات؛ امینخندقی، مقصود؛ قندیلی، سیدجواد و جواهری، محمدرضا (۱۳۹۳)، گفتمانسازی به مثابه رویکردی برای کاربرد اندیشههای کلان و بنیادین اسلامی در نظام تعلیم و تربیت، نخستین همایش ملی الکترونیکی رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت، بهصورت الکترونیکی، موسسه آموزشی پژوهشی هزاره سوم.
- جمعی از نویسندگان (1386)، انقلاب اسلامی ایران. قم: انتشارات معارف.
- خانبگی، مهدی (1383)، مصاحبه با دکتر خانبگی، فصلنامه 15 خرداد، 1 (2)، 244-269.
- خلیلی، محسن و حمیدی، سمیه (1390)، تحلیل گفتمان مفهوم صدور انقلاب از منظر خبرگان قانون اساسی، رهیافت سیاسی و بینالمللی. 81-118.
- رهبری، مهدی (1386)، شکلگیری گفتمان انقلابی در ایران، پژوهش حقوق و سیاست، 9 (23)، 89-114.
- شفایی، امانالله (1388)، تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر تحولات سیاسی منطقه قفقاز، علوم سیاسی، 12 (48)، 155-180.
- طاهریوحدتی، حسین (1389)، دیدگاههای مقام معظم رهبری در نماز جمعه سالگرد انقلاب اسلامی و تحولات جهان اسلام، مشکات، (109)، 1-6.
- عارفی، محبوبه (1384)، برنامهریزی درسی راهبردی در آموزش عالی. تهران: جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی.
- عارفی، محبوبه (1383)، بررسی برنامههای درسی رشته علوم تربیتی در آموزش عالی ایران و راهکارهایی برای بهبود آن (مطالعه موردی: گرایش مدیریت آموزشی)، پایاننامه کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی.
- عباباف، زهره؛ فتحی واجارگاه، کورش؛ فراستخواه، مقصود و مهرعلیزاده، یدالله (1392)، سواد برنامه درسی برای مدرسین دانشگاه از نگاه مدرسان حوزه مطالعات برنامه درسی، مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، 3 (7)، 7 - 29.
- عیوضی، محمدرحیم و هراتی، محمدجواد (1390)، درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران. قم: انتشارات معارف.
- کیامنش، علیرضا (1392)، روشهای ارزشیابی آموزشی، تهران : انتشارات پیام نور.
- گروه مطالعات تطبیقی و نوآوری در آموزش عالی (1378)، ساختار و عملکرد شورای عالی برنامهریزی تهران تا سال 1378، تهران: مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی.
- لوی، الف. (1391)، مقدمات برنامهریزی آموزشی، ترجمه فریده مشایخ. تهران: مدرسه.
- مجیدی، محمدرضا و فاتحی، ابوالقاسم (1385)، بررسی سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامهریزی دروس معارف اسلامی. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی. 3 (12): 12-23.
- مرشدیزاد، علی؛ غفاریهشجین، سید عیسی و مرتضوی، زاهد (1390)، بررسی و ارزیابی میزان پایبندی سه رئیس جمهور به ارزشهای انقلاب اسلامی مورد تاکید امام خمینی، نشریه معرفت، 20 (169)، 109-126.
- مقام معظم رهبری (2/10/1370)، بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه.
- منصوری، جواد (1391)، آشنایی با انقلاب اسلامی. قم: انتشارات معارف.
- مهرمحمدی، محمود (1382)، برنامه درسی: نظرگاهها، رویکردها و چشماندازها. مشهد: انتشارات به نشر.
- ولف، ریچارد (1386)، ارزشیابی آموزشی: مبانی سنجش توانایی و بررسی برنامه. ترجمه علیرضا کیامنش. تهران: مرکز نشر دانشگاهی.
- هاشمپوریزدانپرست، محمد (1391)، مقایسه انسانشناسی در قرون وسطی، تمدن جدید غرب و انقلاب اسلامی، پژوهشنامه متین، 14(55)، 127-152.
- هراتی، محمدجواد و قنبری، سیروس (1391)، مطالعه میزان مطابقت محتوای ارائه شده در درس انقلاب اسلامی ایران با انتظارات دانشجویان مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه بوعلیسینا. فصلنامه علمی- پژوهشی پژوهشنامه انقلاب اسلامی. 1(2)، 121-139.
- Chang, Yu-Liang, Wu, Su-Chiao, Wu, Huan-Hung (2015).They are Learning: Changes through Teacher Professional Development of Inquiry Curriculum Design and Implementation. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 177(22 ): 178-182.
- Currey, Judy., White, Kevin., Rolley, John., Oldland, Elizabeth., Driscoll, Andrea. (2015). Development of a postgraduate interventional cardiac nursing curriculum. Australian Critical Care, 28 (4): 184-188.
- Kelly, Dympna M., London, Daniel A., Siperstein, Allan., Fung, John J., Walsh, Matthew R. (2015). A Structured Educational Curriculum Including Online Training Positively Impacts American Board of Surgery In-Training Examination Scores. Journal of Surgical Education, 72(5): 811-817.
- Ornstein, Allan C; Hunkins, Francis P.(2009). Curriculum: Foundations, principles, and Issues. Fifth Eddition. United States: Pearson Education..
- Curriculum evaluation of Iran's Islamic Revolution lesson: Transition from the Existing Passive Approach Failed to Discourse Construction Approach.
|